Zanim sięgniesz po pomoc specjalistów w SEO warto skorzystać z darmowych narzędzi dostarczanych przez wyszukiwarkę Google. Narzędzia te pomogą ci samodzielnie zoptymalizować stronę i powalczyć o lepsze wyniki w wyszukiwarce internetowej. Oto kilka narzędzi Google, które pomogą ci wybrać właściwe słowa kluczowe i mierzyć wyniki swoich prac.
- Google Analytics.
Google Analytics umożliwia pomiar odwiedzin, konwersi i zachowania odwiedzających twoją stronę www.seosonic.com.pl/seo-stargard-szczecinski. Dzięki temu narzędziu sprawdzisz, które podstrony pozyskują najwięcej ruchu, jaki jest współczynnik odrzuceń strony oraz czas przebywania na stronie. To pozwoli ci zrozumieć, które podstrony twojego serwisu należy poprawić. - Narzędzia Google dla webmasterów.
Narzędzia Google dla webmasterów pokażą tobie, w jaki sposób Google indeksuje twoją witrynę. Dzięki nim dowiesz się o wszelkich błędach w indeksowaniu strony, sprawdzisz ruch związany z wyszukiwaniem oraz zobaczysz na jakich stronach zostały umieszczone linki do twojej strony i jak wygląda tekst kotwicy. - Trendy Google.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć jakie tematy są aktualnie na czasie powinieneś skorzystać z Trendów Google. Znajdziesz tam najpopularniejsze wyszukiwania w wybranym okresie czasu oraz regionie. Możesz nawet sprawdzić jakie hasła były popularne wczoraj i przeglądać toplisty podzielone na kategorie tematyczne. - Planer słów kluczowych Google AdWords.
Planer słów kluczowych Google AdWords to świetne narzędzie by znaleźć słowa kluczowe na które powinna się promować twoja firma w wyszukiwarce. Możesz wpisać tu słowa których już używasz, zaś w zamian dostaniesz propozycję kolejnych słów, które powinieneś włączyć do swojej strategii SEO. Dostęp do narzędzia dostaniesz po bezpłatnej rejestracji w Google AdWords. - PageSpeed Insights.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak wygląda szybkość ładowania twojej strony na urządzeniach mobilnych i komputerach osobistych skorzystaj z PageSpeed Insights. Narzędzie oceni twoją stronę w skali od 1 do 100 a następnie wskaże ci jakie elementy na stronie powinieneś poprawić by ta ładowała się szybciej.